ყველაფერი იწყება სტრატეგიით
ძლიერი და ეფექტური სახელის, დევიზის, საკომუნიკაციო მესიჯების შესაქმნელად აუცილებელია კარგად გავერკვეთ პროდუქტსა თუ სერვისში, ბაზარსა და მარკეტინგულ ამოცანაში და გვქონდეს მკაფიო წარმოდგენა ბრენდის პოზიციონირებაზე, არქეტიპზე, სტილზე და ა.შ
Ბრენდის სტრატეგია გვაძლევს მიმართულებებს ვერბალურ ბრენდინგზე სამუშაოდ, აღნიშნული სტრატეგიული მიმართულებები კრეატიული ბრიფის სახით შემოქმედებით ჯგუფში ხვდება და იწყება გამოხატვებზე ფიქრის პროცესი.