საქართველოს ფოსტა • Georgian Post

პროექტის ფარგლებში განხორციელდა „საქართველოს ფოსტის“ რებრენდინგი. გაწეული სტრატეგიული სამუშაოების გათვალისწინებით შეიქმნა ბრენდის ახალი პლატფორმა და ვიზუალური იდენტიფიკაცია.
ლოგოს ინსპირაციად იქცა მერცხალი, რომელიც მახარობლის, ბედნიერების და დადებითი ემოციების სიმბოლოა, ხოლო კონვერტი – კომპანიის ძირითად საქმიანობაზე მიუთითებს. ლოგოში გაერთიანებულია მერცხლისა და კონვერტის სტილიზებული გამოხატულება და მთლიანობაში საინტერესო, მარტივ სიმბოლოდაა გამოხატული.

We’re here for the briefs that want to do things differently. If you’re trying to shake up your industry or transform your brand, then drop us a note to talk about how we can help.