პროექტის ფარგლებში განხორციელდა კომპანია „აგროსფეროს“ სრული რებრენდინგი.
ბრენდის მთავარი იდეის, ლოგოს დიზაინისა და კორპორატიული სტილის შემუშავებისას ბარაქიანი შემოდგომის თემა და სრული ციკლი გამოვიყენეთ.
სიმბოლოში იდეალური კვალისა და მცენარის გრაფიკული გამოხატულება, ხოლო ფერებში „სრული ციკლის“ თემაა ასახული. პოზიციონირებაში კი ბრენდის ერთ-ერთ მთავარ უპირატესობაზე – გამოცდილი აგრონომის კონსულტაციებზე გაკეთდა აქცენტი.
We’re here for the briefs that want to do things differently. If you’re trying to shake up your industry or transform your brand, then drop us a note to talk about how we can help.