დღევანდელ ბიზნეს გარემოში ტრანზაქციული ბრენდების ნაცვლად ურთიერთობების ბრენდებს ვხვდებით, რომლებიც მომხმარებელსა და ბრენდს შორის ინდივიდუალურ ურთიერთობებზე შენდება და შესაბამისად, კონკურენტული უპირატესობის ერთ-ერთ მთავარ განმსაზღვრელი ფაქტორად ეფექტურად მართული სამომხმარებლო გამოცდილება გვევლინება.
Design Thinking-ის მეთოდოლოგიაზე დაყრდნობით, მომსახურების დიზაინი მიზნად ისახავს მომხმარებელსა და ბრენდს შორის არსებული თითოეული შეხების წერტილის შესწავლას და ანალიზს შემდგომში მომხმარებლის გამოცდილების ეფექტურად სამართავად.